فهرست دانشنامه دفاع مقدس

نوشته‌ها

وصیتنامه شهید بهرام زردشت

بسم الله الرحمن الرحیم

الذین امنوا یقاتلون فی سبیل‌الله و الذین کفروا یقاتلون فی سبیل الطاغوت فقاتلوا اولیاء الشیطان ان کید الشیطان کان ضعیفا . (سوره نساء، آیه ۷۶ )

آنان که ایمان آوردند، در راه خدا کارزار می‌کنند و آنان که کافر شدند، در راه طاغوت، پس کارزار کنید با دوستان شیطان بدرستی که مکر شیطان سست است.

بنام او که از اوییم و بسوی اوییم. بنام خدائی که مهربان است و آمرزنده و داناست و آگاه. برادران و خواهران، من چیزی نیستم که بتوانم شما را نصیحت کنم و کوچکتر از آنم که در چنین موضعی باشم. هر چه است ذات مقدس احدیت است، ولی بخاطر اینکه واجب است بر همه که وصیت کنند، بنده هم چند کلمه‌ای می‌نویسم. برادران و خواهران؛ شما خوب می‌دانید که چه سعادتی نصیبمان شده که در زمانی حیات داریم که می‌رود تا پایه های حکومت اسلام و عدل به رهبری قائد بزرگ، امام خمینی، هر چه استوارتر گردد و زمینه ظهور و انقلاب امام مهدی(عج) فراهم گردد، پس عزیزان بکوشید تا از منتظران باشید و انتظارها سازنده باشد و حرکت بخش. انتظارمان موجب آزادی مستضعفان جهان از بند مستکبران به رهبری امام خمینی گردد. از خدا بخواهیم که ما را از حزب خودش قرار دهد، زیرا حزبش رستگارانند و از دوستانش قرار دهد که دوستان او نه می‌ترسند و نه اندوه و حزنی دارند. ما را از لشکر خودش قرار دهد که لشکر او همیشه پیروز است. برادران و خواهران از خدا بخواهیم که چنان آگاهی به ما بدهد که بدانیم امروز دشمنان اسلام چه کسانی هستند و با قدرت آنها را از سرزمینهای اسلامی بیرون برانیم و کسانی که به خیال خود سد راه حکومت اسلامی هستند و نمی‌توانند ولایت فقیه را درک کنند و قلب مهربان امام را بدرد می‌آورند و بهترین یاران امام را شهید می‌کنند و به خیال خود می‌خواهند سد راه حکومت عدل و قسط شوند و مستضعفین جهان را ناامید کنند، آنها را سرجایشان بنشانیم. برادران و خواهران اینک که با شما صحبت می‌کنم؛ انشاء الله تا یکی دو روز دیگر عازم جبهه حق علیه باطل هستیم. البته من چیزی نیستم که بتوانم کاری انجام دهم، هر چه است ذات بی همتای اوست. هر چه انجام می گیرد از قدرت اوست.

بنابراین از همه شما عاجزانه می‌خواهم که امام را تنها نگذارید و به ندای هل من ناصر ینصرنی حسین زمان، خمینی کبیر، لبیک گوئید و روحانیت متعهد و مسئول را حمایت کنید؛ تا انشاء الله اسلام واقعی به جهان معرفی شود و تکلیف خود را انجام داده باشیم و موجبات امید ضعیفان را فراهم سازیم. مسجدها را پرکنید که موجب وحشت دشمن است. این منافقان و ایادی امپریالیسم و صهیونیزم بین‌الملل و کشورهای استعمارگر و استحمارگر را به زباله‌دان تاریخ بریزید. از برادران، پدر، مادرم، خواهرانم و همه خویشانم می‌خواهم که برای این بنده حقیر گریه نکنند، چون بنده راهی که انتخاب کردم، خوب می‌دانم که آگاهانه و در راه هدف، که همان الله است بوده و خود با پای خود به یاری خدا به استقبال کارزار با کفر شتافتم. بنابراین از شما می‌خواهم که برای این بنده حقیر دعا کنید که قتل من فی سبیل‌الله باشد. از پدر و مادرم می‌خواهم که صبر پیشه کنید و مانند پدران و مادران عزیز در راه خدا داده افتخار کنید که فرزندتان را در راه خدا داده‌اید. از مردم بخواهید که به شما تبریک بگویند و تمام سعی و کوشش خود را بکار گیرید تا دیگر فرزندانتان همه در راه اسلام قدم بردارند و فدائی اسلام باشند.

همه شما را به خدای بزرگ می‌سپارم. والسلام

 



کلمات کلیدی


نام:
ايميل:
وب:
شماره امنيتي:


اطلاعات:

  • مرجع: مهین مهرورزان (نی‌ریز در جنگ)
  • نویسنده/گردآورنده: غلامرضا شعبانپور
  • نوع مدخل: نوشتار
  • تاریخ ثبت:1391/12/3

عکسهای مرتبط :

نوشته های مرتبط :

ویدئوها مرتبط :