فهرست دانشنامه دفاع مقدس

نوشته‌ها

شهدا سال ۶۱ -وصیتنامه شهید صفر رحیمی

بسم الله الرحمن الرحیم

الذین آمنو یقاتلون فی سبیل‌الله و الذین کفروا یقاتلون فی سبیل الطاغوت، فقاتلوا اولیاء الشیطان، ان کید الشیطان کان ضعیفا.۱

اهل ایمان در راه خدا، و کافران در راه شیطان جنگ می‌کنند. پس شما مؤمنان با دوستان شیطان بجنگید که مکر و سیاست شیطان بسیار سست و ضعیف است .

درود به رهبر کبیر انقلاب. ای برادران مسلمان و شهیدپرور جمهوری اسلامی ایران، بپا خیزید و دست صدامیان بعثی را که نوکر ابرجنایتکارانی مثل آمریکا و اسرائیل هستند، از این مملکت قطع کنید. آنها را نه تنها از مرزهای ایران، بلکه از از کربلای امام حسین(ع) هم بیرون کنید. از راه کربلای حسینی به قدس بروید و سپس با کمک کشورهای اسلامی آمریکا را مأیوس و اسرائیل را هم شکست بدهید. همانطور که شهید رجایی فرمودند: ما گلوله‌هایمان را برای ریختن بر سر اسرائیلی‌ها نگه داشته‌ایم. باید از سخنان این شهید عالی‌مقام بهره‌مند شویم و برویم با همکاری تمام کشورهای مسلمان، دست ابر جنایتکارها را از کشور اسلامی کوتاه کنیم. با اتکا به خداوند و ایمان قوی، صدامیان کافر را که خاک ایران زمین را شب و روز زیر آتش گرفته و مردم قهرمان اهواز، آبادان و خرمشهر و غیره را شهید می‌کنند، ریشه کن نمائید. ایمان قوی شما مردم مسلمان ایران بود که تا به اینجا بعثیان کافر را از مرز ایران بیرون رانده و با قدرت الهی و انشاءالله به همین زودی زود، کربلای امام حسین(ع) را از دست مزدوران بعثی آزاد خواهیم کرد و به زیارت قبر امام حسین(ع) خواهیم رفت. انشاءالله نمازهای جماعت و نماز جمعه را در آنجا با مدد امام زمان(عج) بر پا می‌کنیم. ما ملت مسلمان ایران حاضریم تا آخرین قطره خون خودمان در راه اسلام دفاع کرده و با بعثیان و امثال بعثیان بجنگیم و جمهوری اسلامی و پرچم انقلاب اسلامی را افراشته کنیم.

با آرزوی موفقیت بسیار، درود به رهبر کبیر انقلاب امام خمینی.

مرگ بر صدام جنایتکار و اربابان آن آمریکا و شوروی و اسرائیل

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته



کلمات کلیدی


نام:
ايميل:
وب:
شماره امنيتي:


اطلاعات:

  • مرجع: مهین مهرورزان (نی‌ریز در جنگ)
  • نویسنده/گردآورنده: غلامرضا شعبانپور
  • نوع مدخل: نوشتار
  • تاریخ ثبت:1391/12/3

عکسهای مرتبط :

نوشته های مرتبط :

ویدئوها مرتبط :

* هیچ موردی پیدا نشد...