فهرست دانشنامه دفاع مقدس

نوشته‌ها

شهدا سال ۶۲ -وصیتنامه شهید خداداد اسفندیاری

بسم الله الرحمن الرحیم

وصیتنامه خداداد اسفندیاری فرزندعباس، شهرستان نی‌ریز فارس، بخش آباده طشک

یا ایتها النفس المطمئنه، ارجعی الی ربک راضیه المرضیه، فادخلی فی عبادی و ادخلی جنتی.

ای نفس قدسی مطمئن و دل آرام، به‌سوی پروردگارت بازگرد درحالی‌که هم تو از او خشنودی و هم او از تو خشنود است. پس در سلک بندگانم درآی و در بهشتم وارد شو.

بار خدایا! تو را شکر می‌کنم که در این برهه از زمان، من هم قطره کوچکی هستم در اقیانوس اسلام [که] به دست توانای پیغمبر (ص) درخت آن در دل‌های بشر کاشته شد ولی بعدازآن جناب، ناکسان نگذاشتند به وراث اصلی‌اش برسد. ولی وارثان اصلی‌اش با جان و خون پاک خود در طول تاریخ آن را آبیاری کردند تا حال که به لطف خدا یکی از فرزندان برومند علی (ع) قیام کرده و می‌رود که تمام فساد را از روی زمین‌ بردارد. این فقط اشاره‌ای بود. وظیفه تک‌تک ماست که از حسین زمان، خمینی بت‌شکن چه از جان [و چه] از مال حمایت کند که زودتر به سعادت می‌رسد.

در پایان از مادرم، همسرم و خواهرانم می‌خواهم، صبور و زینب‌وار استقامت داشته باشند. آن‌هایی که برای شهدا گریه می‌کنند بهتر است برای فردای خودشان گریه کنند و از کلیه دوستان، رفقا و اقوام، طلب عفو و بخشش می‌کنم. بار خدایا! امام ما را برای ما تا ظهور حضرت مهدی (عج)، حتی در کنار آن جناب برای ما نگهدار؛ اما خطاب من به کلیه خواهران و برادرانم این است که خودخواهی و قوم‌پرستی را کنار بگذارید، زیرا همه باهم برادرند.

یدالله فوق ایدیهم

والسلام



کلمات کلیدی


نام:
ايميل:
وب:
شماره امنيتي:


اطلاعات:

  • مرجع: مهین مهرورزان (نی‌ریز در جنگ)
  • نویسنده/گردآورنده: غلامرضا شعبانپور
  • نوع مدخل: نوشتار
  • تاریخ ثبت:1391/12/3

عکسهای مرتبط :

* هیچ موردی پیدا نشد...

نوشته های مرتبط :

ویدئوها مرتبط :