فهرست دانشنامه دفاع مقدس

نوشته‌ها

شهدا سال ۶۱ -وصیتنامه محمود رعیتی

بسم الله الرحمن الرحیم

ولاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتاً بل احیاء عند ربهم ربهم یرزقون

فکر نکنید کسانی که در راه خدا کشته می‌شوند مردگانند بلکه آنها زنده‌اند و در نزد خدا روزی می‌خورند.

بسم رب الشهدا و الصدیقین

با تشکر و سپاس به درگاه ایزد متعال و درود و سلام به حضرت ولی‌عصر(عج)، امام امت خمینی کبیر و امت حزب‌الله و همیشه در صحنه.

حال که حق و باطل در مقابل هم قرار گرفته‌اند، اینجانب بنا به وظیفه اسلامی‌ام، مشتاقانه به سوی این جبهه می‌شتابم و به مسئله جنگ، که اکنون مهمترین مسئله ماست، می‌پردازم. برای نابودی خصم زبون و صدور انقلاب اسلامی‌مان تا سر حد امکان تلاش می‌کنم. و چه با نشاط و چه با شکوه و پر سعادت است آن لحظه شهادت. مرا ناکام نخوانید، چه من عروس زیبای شهادت را در حجله‌گاه قبر در آغوش می‌کشم. همیشه این گفتار علی(ع) در نظرم است که می‌فرماید: فرزندم اگر کوهها بلرزند و فرو کشند و از جا کنده شوند، تو نلرز و پا برجا باش، دندانهایت را به هم فشار و با سینه‌ای آکنده از خشم و عزمی راسخ، سر در کف نهاده و تقدیم پیشگاه خدا کن، گام استوار باش و قلب دشمن را هدف گیر و دیده از نیروهای دشمن فرومپوش و بدان که پیروزی از سوی خدای سبحان است. ما تا آخرین قطره خون خویش با آنان به شدت می‌جنگیم، چرا که مرد جنگیم. ما انقلابمان را به تمام جهان صادر می‌کنیم. چنانکه انقلاب ما اسلامی است و تا بانگ لااله‌الاالله و محمد رسول‌الله در تمام جهان طنین افکنده و مبارزه می‌کند و تا مبارزه در هر کجای جهان علیه مستکبرین هست ما هستیم.

پیش بسوی قلب دشمن و مقر فرماندهی ارتش دشمن، چرا که شیطان در کنار آن است؛ همان شیطانی که دستی برای حمله به پیش دارد و گامی برای فرار به عقب نهاده است. این جمله را به عنوان یک شهید شانزده ساله، به همه پدر و مادرها می‌گویم: همه در مقابل این انقلاب اسلامی مسئولند و مبادا خدای ناکرده عده‌ای از آنان مانع فعالیتهای فرزندانشان بشوند.

همواره از ولایت فقیه حمایت و اطاعت کنید. از پدر، مادر و خانواده‌ام و از همه کسانی که به نحوی با من آشنا بوده‌اند، جداً می‌خواهم که مرا حلال کنند.



کلمات کلیدی


نام:
ايميل:
وب:
شماره امنيتي:


اطلاعات:

  • مرجع: مهین مهرورزان (نی‌ریز در جنگ)
  • نویسنده/گردآورنده: غلامرضا شعبانپور
  • نوع مدخل: نوشتار
  • تاریخ ثبت:1391/12/3

عکسهای مرتبط :

نوشته های مرتبط :

ویدئوها مرتبط :